Účetnictví
Vedení účetnictví obsahuje:
- zpracování předaných účetních dokladů a vedení všech zákonem stanovených knih a evidencí (účetní deník, hlavní kniha, evidence pohledávek a závazků, evidence majetku)
- vyhotovení průběžných výsledků hospodaření dle potřeb klienta
- zpracování daňového přiznání k DPH včetně souhrnných hlášení
- účetní poradenství
- příprava podkladů pro kontroly
- zastupování na úřadech
Za veškeré možné vzniklé nedostatky při vedení a zpracování účetnictví zodpovídá Constut Tax Ostrava s.r.o. Jsme pojištěni k odpovědnosti za finanční škodu vzniklou zákazníkovi v souvislosti s naší činností
Rychlé a přehledné vedení účetnictví
Při vedení účetnictví je naším základním cílem rychlost zpracování účetnictví a také jeho přehlednost. Jedna z funkcí účetnictví je průkaznost firmy, proto je důležité zpracovat ho během krátké doby, pravdivě, úplně, pečlivě a čitelně. Aby byla všechna kritéria splněna a klient nebyl zatěžován, jsou naše podmínky ve vedení účetnictví nastaveny ve smyslu maximální spolupráce.
Další služby:
- sledování termínů - upozorňování klientů na splatnost záloh a doplatků daní, vč. zpracování příkazů
- podklady pro bankovní a jiné úvěry, leasingové smlouvy apod.
- zpracování statistických výkazů
- vypracování interních směrnic klientů
- zasílání výstupů a sestav dle požadavků klienta elektronickou poštou