Účetnictví

Vedení účetnictví obsahuje:

  • zpracování předaných účetních dokladů a vedení všech zákonem stanovených knih a evidencí (účetní deník, hlavní kniha, evidence pohledávek a závazků, evidence majetku)
  • vyhotovení průběžných výsledků hospodaření dle potřeb klienta
  • zpracování daňového přiznání k DPH včetně souhrnných hlášení
  • účetní poradenství
  • příprava podkladů pro kontroly
  • zastupování na úřadech

Za veškeré možné vzniklé nedostatky při vedení a zpracování účetnictví zodpovídá Constut Tax Ostrava s.r.o. Jsme pojištěni k odpovědnosti za finanční škodu vzniklou zákazníkovi v souvislosti s naší činností

Rychlé a přehledné vedení účetnictví

Při vedení účetnictví je naším základním cílem rychlost zpracování účetnictví a také jeho přehlednost. Jedna z funkcí účetnictví je průkaznost firmy, proto je důležité zpracovat ho během krátké doby, pravdivě, úplně, pečlivě a čitelně. Aby byla všechna kritéria splněna a klient nebyl zatěžován, jsou naše podmínky ve vedení účetnictví nastaveny ve smyslu maximální spolupráce.

Další služby:

  • sledování termínů - upozorňování klientů na splatnost záloh a doplatků daní, vč. zpracování příkazů
  • podklady pro bankovní a jiné úvěry, leasingové smlouvy apod.
  • zpracování statistických výkazů
  • vypracování interních směrnic klientů
  • zasílání výstupů a sestav dle požadavků klienta elektronickou poštou